De lockdown ruim een jaar geleden heeft de turbo op de digitalisering gezet. We blijken prima massaal thuis te kunnen werken én te kunnen overleggen. We gingen hard in de slaapkamer zitten fietsen met en tegen mede-fietsers in een YouTube-filmpje en een app; we gingen huizen bezichtigen met een VR-bril op ons hoofd. En onze online consumptie, die al jarenlang met zo’n tien procent per jaar groeit, is ontploft met 55 procent. Iets dergelijks geldt ook voor de online werkplatforms van thuisbezorgers. De vierde industriële revolutie, waar ik het al zo vaak over heb, en over de enorme impact ervan op werk en onze flexbranche, is versneld dieper onze levens en bedrijven binnengedrongen. En dus ‘ligt’ hier nu voor jouw neus ons eerste digitale Flexmarkt magazine! Wij gaan óók hybride. Wat in ons geval betekent: 4 papieren en 2 digitale magazines per jaar. Het thema van dit eerste digi magazine is - hoe kan het ook anders - ICT. Namens de redactie wens ik je veel leesplezier en digitale inspiratie en transformatie.
Wim Davidse, hoofdredacteur Flexmarkt
We zien dat je een verouderde browser hebt. Eentje die niet goed om kan gaan met HTML5.
Dit magazine is gemaakt met Magzmaker, het online magazine cms, dat gebruik maakt van moderne technieken gebaseerd op HTML5. We hopen we dat je de laatste versie van Internet Explorer, Google Chrome of Mozilla Firefox kunt installeren. Dat zijn browsers waarmee je dit magazine probleemloos kunt bekijken.
Download de laatste versie van Internet Explorer hier.
Download de laatste versie van Firefox hier.
Download de laatste versie van Chrome hier.